Dla rodziców

Zobacz jak wygląda u nas rozkład dnia

6:30 – 8:00Kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami. Spontaniczna działalność dzieci – zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Zabawy samorzutne, tematyczne, konstrukcyjne – rozwijanie i realizowanie przez dzieci własnych zainteresowań i zdolności. Ćwiczenia i zabawy ogólnorozwojowe – indywidualne lub w małych zespołach (rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę itp.)
8:00 – 8:20Czynności organizacyjno – porządkowe. Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Zabawy rytmiczne, logopedyczne, integrujące grupę.
8:20 – 8:30Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, rozchodzenie się dzieci do poszczególnych sal.
8:30 – 8:50Śniadanie.
Kulturalne spożywanie posiłku. Przyswajanie wiedzy o konieczności spożywania pokarmów niezbędnych dla zdrowia.
8:50 – 9:00Zabiegi higieniczne po śniadaniu.
9:00 – 9:15Sprawy organizacyjne (sprawdzanie listy obecności), powtarzanie wiedzy podstawowej (przeliczanie, powtarzanie kolorów, pory roku, dni tygodnia itd.)
9:15 – 9:45Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci.
9:45 – 10:30Zajęcia kierowane przez nauczyciela. Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą zgodnie z tematyką programową, zabawy ruchowe i twórcze.
10:30 – 11:15Dowolna działalność dzieci: zabawy swobodne w sali. Praca dowolna z niewielkim udziałem nauczyciela /Pobyt na świeżym powietrzu – zabawy dowolne. Spacery, wycieczki, zajęcia ruchowe: terenowe, badawcze, tropiące. Obserwacje pedagogiczne.
11:15 – 11:20Czynności organizacyjno – porządkowe.
11:20 – 11:30Przygotowanie do obiadu. Zabiegi higieniczne.
11:30 – 12:00Obiad – Zupa.
Stosowanie w praktyce zasad savoir-vivre – zachowania się przy stole.
12:00 – 12:30Zabiegi higieniczne do odpoczynku po posiłku.
12:30 – 13:45Odpoczynek – słuchanie bajek, baśni i opowiadań.
13:45 – 14:00Zabiegi higieniczno – porządkowe i przygotowanie się do posiłku.
14:00 – 14:30Obiad – II Danie.
Stosowanie w praktyce zasad savoir-vivre -zachowania się przy stole.
14:30 – 14:45Podwieczorek.
Kulturalne spożywanie posiłku.
14:45 – 15:05Czytanie bajek przez nauczyciela.
15:05 – 15:10Zabiegi higieniczne, przygotowanie do podwieczorku.
15:10 – 15:55Zabawy dowolne według wyboru dzieci.
15:55 – 16:00Łączenie się grup w jednej sali.
16:00 – 17:00Zabawy samorzutne, tematyczne, konstrukcyjne itp. Zabawy swobodne. Kontakty z rodzicami – rozmowy indywidualne z rodzicami informowanie rodziców o zachowaniu dzieci.
Rozchodzenie się dzieci.